Herbal Blend Untuk Tumit Kaki Kasar

Apa perasaan korang ye bila masa nak pakai seluar ke atau kain baju kurung tapi terseret dek kulit kasar tumit kaki? Uihh sentap kejap!

Gitu la keadaannya saya. Pendek kata boleh buat garu gatal la tumit kaki tu. puas hati! Sebenarnya saya memang alergik kalau pijak lantai bersimen yang kasar tu. Selalunya masa sidai kain kat laman belakang saya agak malas nak pakai selipar hihi. Simen pun memang bersih je cumanya tu la. Tumit kaki memang jadi kasar.
Sekarang dah jumpa penawar yang paling best iaitu Herbal Blend. Herbal blend atau losyen vitamin ni memang selalu ada kat rumah sebab budak-budak ni selalu gatal-gatal bawah leher dan si Aimy kalau kulit melecet atau kena ruam lampin memang letak herbal blend ni sahaja.
herbal blend
Asyik orang kata krim ni best la, ada banyak kegunaan la dan paling selamat sebab tiada steroid. Nak tahu tak apa bahan kandungan herbal blend ni?

Kandungan Herba Dalam Herbal Blend

HERBAL BLEND Shaklee

1. Sage (Salvia officinalis)

  • Sage, atau Salvia officinalis saintifik dikatakan tumbuh liar di sekitar abad ke-16 di beberapa kawasan di Sepanyol dan Yugoslavia.
  • Terdapat juga negeri dari Sage Mediterranean mempunyai rasa dan bau yang lebih lazat daripada iklim lain.
  • Sage adalah herba yang manakah mempunyai jangka hayat yang panjang dan Sage sering diekstrak untuk digunakan sebagai pembasmi kuman.
  • Sage daun mengandungi astringen Itulah yang terbaik untuk Mengecutkan liang terbuka dengan mendapatkan bahan-bahan kosmetik itu tidak dibersihkan dengan betul.
  • Jika bijaksana daun dalam campuran ke dalam bilik mandi, ia dipercayai untuk mengurangkan bau peluh.
  • Beberapa kajian perubatan menunjukkan daun sage boleh Tenangkan dan menyembuhkan ulser mulut
  • Membantu dalam penghadaman lemak dan daging selera jika bercampur dengan makanan.

2. Horse Chesnut (Aesculus hippocastanum)

HERBAL BLEND Shaklee
  • Horse Chestnut Seed Extract merupakan agen antiradang,
  • Menyelesaikan masalah rheumatisme¬†atau ¬†penyakit sendi

3. Yarrow (Achillea millefolium)

HERBAL BLEND Shaklee
  • Bagus untuk kulit sensitif,
  • Melegakan ruam atau kulit terbakar
  • Antiseptik
  • Anti radang atau anti inflammation
  • Mempunyai keupayaan yang tinggi untuk penyembuhan luka

4. Rosemary

Herbal blend semulajadi
  • Meredakan sakit sendi dan keradangan pada sendi tulang
  • Baik untuk melegakan gigitan serangga
  • Banyak digunakan dalam merawat eczema
  • Amat berkesan dalam penyembuhan luka

Setelah diteliti ramuan herbal blend ini memang tidak syak lagi ia adalah krim yang paling selamat kerana selain dibuat dari tumbuhan dan herba ia langsung BEBAS PARABEN DAN STEROID. Nah, korang dah tau ramuan krim ni kan..jadi apakah pilihan anda? Sebelum ia menjadi pilihan korang sebenarnya ia telah menjadi pilihan berjuta lagi mereka yang inginkan krim yang selamat untuk keluarga mereka.

Mengapa Herbal Blend Shaklee menjadi pilihan sebagai krim kulit terbaik?

  1. Krim herbal blend Shaklee ini telah diuji secara klinikal, di mana ia dapat membantu melembutkan kulit yang kasar
  2. Herbal blend juga membantu melicinkan kulit yang pecah pada siku, lutut dan tumit kaki
  3. Herbal blend sesuai digunakan sebagai krim harian disebabkan bauan nya yang menenangkan, dingin dan ia juga tidak melekit
  4. Sesuai disapu pada kulit bayi kerana ia sangat selamat, tidak mengandungi bahan kimia yang merbahaya
  5. Herbal blend blend sesuai disapu pada kulit bermasalah seperti eczema dan ruam
  6. Herbal blend adalah krim pilihan yang terbaik untuk disapu pada tempat gigitan serangga, calar mahupun luka-luka

Bagaimana nak dapatkan herbal blend ni? Meh hubungi saya

Aniey Yusoff

SMS/whatsapp : 013.777.3122

emel : aniey434@yahoo.com

COD : Setiawangsa, Wangsa Maju, Sri Rampai dan kawasan sekitar

 

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.